Returns and claims

Fortrydelsesret
Når du foretager køb på Store.netgear.dk, har du altid ret til at fortryde inden for 30 dage.

En forudsætning for, at din retur- og fortrydelsesret kan godkendes, er, at varen og evt. originalemballage skal returneres i lige så god stand, som da du modtog den, dvs. uændret stand. Varen skal være ubrugt, hel og ren. Varen skal returneres i den originale emballage, som angivet nedenfor, og må ikke have været monteret. Du er som kunde ansvarlig for, at varen returneres i den ubeskadigede oprindelige emballage, uden fragtsedler, tape eller andre skader. Samt at den er pakket i en anden beskyttende transportemballage.

Hvis du ønsker at udøve din fortrydelsesret, skal du udfylde fortrydelsesformularen, som medfølger ved leveringen, og vedlægge den returneringen. Du betaler selv returfragten. Returneringer, der sendes med en forsendelsesmetode, der betyder, at produktet ankommer til et leveringssted, en agent eller en terminal, afhentes ikke, men returneres derefter til dig som afsender.

 

Returneringer sendes til følgende adresse:

Netgear

C/o Electra Sweden AB

Trångsundsvägen 20

393 56 Kalmar

Sweden

 


Tilbagebetaling
Vi refunderer det beløb, du har betalt for din vare, så snart vi har konstateret, at din returnering er i det væsentlige uændret, men senest inden for 30 dage fra den dato, vi modtog din returnering. Vi forbeholder os ret til at afvise en returnering eller reducere refusionsbeløbet, hvis produktet og/eller originalemballagen ikke er i en praktisk talt uændret stand. Vurderingen finder sted ved modtagelse af returneringen.

Reklamation 
Vedrørende reklamation af en vare beder vi dig om at kontakte https://www.netgear.com/support/ for at få hjælp. 

Når du køber på Store.netgear.dk, har du som kunde altid tre års reklamationsret i henhold til forbrugerlovgivningen. Reklamationsretten dækker hovedsageligt funktionsfejl og fabrikationsfejl.
Reklamationen skal foretages inden for et rimeligt tidsrum, efter at du har bemærket eller burde have bemærket fejlen.

Inden du kontakter https://www.netgear.com/support/kan du forberede dig ved at:
- Notere og beskrive fejlen/problemet så tydeligt som muligt.
- Have serienummeret ved hånden.

Når vi har modtaget reklamationsvaren og godkendt klagen, hjælper vi dig med at:

a. som det første at afhjælpe fejlen,
b. som det andet at tilbyde dig en erstatningsvare eller
c. som det tredje betale dig en rimelig kompensation i form af et prisfradrag.

Store.netgear.dk bestræber sig på, at dette sker inden for 30 dage efter modtagelse af klagen, men afhængigt af det pågældende produkt kan det tage længere tid Store.netgear.dk forbeholder sig retten til at afvise en reklamation, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt i henhold til forbrugerlovgivningen. Hvis du vil læse mere, kan du gå ind på www.konsumentverket.se.
I tilfælde af tvister følger Store.netgear.dk afgørelser fra Allmänna Reklamationsnämnden.

Store.netgear.dk er ansvarlig for eventuel returforsendelse ved godkendte reklamationer.