Terms and conditions

Disse købs- og leveringsbetingelser gælder fra 04-08-2021, indtil de nye offentliggøres.

 

1 Generelt
1.1

Følgende generelle vilkår (”Købsvilkår”) gælder når du som forbruger (”Kunden”, ”Du”) foretager en bestilling via www.store.netgear.dk (”store.netgear.dk”, ”Webstedet”) og tilhørende sider. Der indgås en aftale mellem kunden og Elon Group AB (”store.netgear.dk”, ”Vi”, ”Os”), 556654-6213.


Virksomhedsoplysninger:
Elon Group AB
Bäcklundavägen 1
702 36 ÖREBRO

SWEDEN
Tel +46 (0)10-219 59 55
Organisationsnummer: 556654-6213

Behandling af personoplysninger store.netgear.dk
Din personlige integritet er vigtig for os. Når du handler på store.netgear.dk, behandler vi personoplysninger, som du giver os, for at håndtere dit køb samt sende tilbud til dig, som vi mener, ​​du kan være interesseret i. Elon Group AB org. nr 556654-6213 er ansvarlig for den behandling af ​​personoplysninger, der finder sted, når du handler på Store.netgear.dk. Vi sørger altid for, at al behandling af dine personoplysninger finder sted på en sikker måde og i overensstemmelse med gældende lovgivning.

I vores fortrolighedspolitik, som du kan læse her, beskriver vi:

  1. Hvilke af dine personoplysninger vi behandler.
  2. Formålet med behandlingen af ​​dine personoplysninger
  3. Det retslige grundlag for vores behandling af dine personlige data.
  4. Hvor længe vi opbevarer dine personoplysninger.
  5. Hvilke rettigheder du har som følge af, at vi behandler dine personoplysninger.
  6. Hvordan du kommer i kontakt med os, hvis du har spørgsmål om, hvordan vi behandler dine personoplysninger. 

1.2
I henhold til dansk lov tillader Store.netgear.dk ikke kontantkøb for personer under 16 år eller kreditkøb for personer under 18 år. Kunder under 18 år skal have godkendelse fra forældrene eller en værge. Købs- og leveringsbetingelserne gælder for alle køb og ordrer, der foretages på Store.netgear.dk af kunder, der er bosiddende i Danmark. Som kunde hos Store.netgear.dk har du ret til at anmode om information om dine registrerede personoplysninger. Du har også ret til at bede om, at dine personoplysninger ændres eller slettes i overensstemmelse med vores fortrolighedspolitik. Læs mere om vores fortrolighedspolitik her.

1.3
Afhængigt af hvilken type skærm du har, kan vores billeder afvige lidt fra produkternes faktiske nuance. Farvegengivelsen på billederne kan afhænge af skærmens indstillinger. Vi fraskriver os desuden ansvar for eventuelle "trykfejl" i produktinformationen, forkerte priser, afvigelser i lagerstatus og for leverandørers prisstigninger og evt ophørsudsalg.

2 Aftale og bestilling

2.1
Gennem dit køb på Store.netgear.dk accepterer du vores købsvilkår. Du forpligter dig derefter til at følge vilkårene og angiver, at du har læst informationen om personoplysninger. Når vi har bekræftet din ordre skriftligt, og du har modtaget en ordrebekræftelse fra os, er der indgået en købsaftale. I enkelte tilfælde kan vi nægte at modtage en bestilling.

2.2
I forbindelse med din ordre sender vi en ordrebekræftelse. Din ordre kan kun bekræftes, hvis vi kan identificere dine oplysninger.

2.3
Ved at fuldføre købet accepterer du betalingspligt for ordren.

3 Kundeoplysninger m.m.

3.1
Du er som kunde ansvarlig for, at de oplysninger du angiver, er korrekte og fuldstændige. Du er også ansvarlig for forkerte oplysninger.

3.2
Personoplysninger og cookies
De personoplysninger, du angiver i forbindelse med et køb (navn, adresse, telefonnummer og e-mail) behandles i henhold til forordningen om databeskyttelse GDPR og vil kun blive brugt i virksomhedens computersystem, så vi kan opfylde vores forpligtelser over for dig. Oplysningerne vil kun blive brugt til at give dig den bedst mulige service ved at meddele ordrestatus, dele information om kampagner og tilbud eller leveringsmeddelelser. Når du besøger vores websted, gemmes såkaldte "cookies" på din computer, og i henhold til lov om elektronisk kommunikation skal alle, der besøger et websted, informeres om, hvordan cookies anvendes. Cookies bruges blandt andet til at holde styr på, hvilke varer du har føjet til indkøbskurven, så det er nødvendigt, at du aktiverer cookies i din browser for at gennemføre et køb. Du kan stadig gennemse vores websted, selvom du har deaktiveret cookies. Læs mere om cookies her.

4 Priser, gebyrer og betaling

4.1 
Priserne på Store.netgear.dk er angivet i danske kroner og er inklusive moms. For bestillinger via Store.netgear.dk gælder de priser, der er angivet på webstedet. Vi forbeholder os ret til efterfølgende at rette eventuelle forkerte oplysninger, priser, lagerstatus og leveringstider.

Vi tager forbehold for eventuelle forkerte priser og andre ”trykfejl”.

 

4.2
På store.netgear.dk samarbeider vi med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 STOCKHOLM, SWEDEN, som betalingsleverandør.

 


Kortbetaling via Klarna

Vi accepterer køb foretaget med Visa og Mastercard via Klarna Checkout i kassen ved våres checkout på store.netgear.dk

Faktura via Klarna

Når du betaler via Klarna faktura handler du sikkert og nemt. Du behøver aldrig at oplyse dine kortoplysninger og betale altid efter at du har modtaget ordren.

  •          Modtag altid din ordre før du betaler
  •          Betalingsperiode altid mindst 30 dage
  •          Du skal aldrig indtaste kortoplysninger
  •          Download dine fakturaer fra Klarna.dk
  •          Mulighed for delbetaling *

 

Se komplette vilkår og betingelser for Klarna her

 


5 Levering og afhentning af varer

5.1
Ved kassen angives den leveringsmetode, vi tilbyder for din ordre. 

5.2
Vi forbeholder os ret til at fraskrive os alle erstatningskrav fra dig vedrørende leveringsforsinkelser.

 

5.3
Mindre forsendelser tilbydes at blive leveret som en pakke med Postnord till leveringssted.
Når det er tid til at hente din pakke hos din leveringssted, får du altid besked via sms med oplysninger om, hvor og hvornår din bestilling ska afhentes, samt et referencenummer, som skal oplyses ved udlevering. Du skal afhente bestilte varer inden for 14 dage efter, at beskeden er sendt til dig. For ikke-afhentede pakker opkræver vi et gebyr svarende til returforsendelse, ekspeditionsgebyr og faktiske ekspeditionsomkostninger. F.eks. 250 kr.

 

5.4
Du skal som kunde være forberedt på altid at kunne vise gyldig legitimation ved afhentning/modtagelse af produkterne. Bud viser begge legitimationer.
Ved modtagelse af leveringen skal emballagen inspiceres omhyggeligt af modtageren, og eventuelle uregelmæssigheder (emballageskader, vareskader, manglende pakker) skal rapporteres, noteres og underskrives direkte på den del af fragtbrevet/dokumentet, som chaufføren beholder. Det samme gælder ved afhentning af forsendelser hos servicepoint/posthus. Denne notering er en forudsætning for, at en fragtskadesanmeldelse kan håndteres og muligvis godkendes.  Skadesanmeldelsen skal derefter omgående (senest inden for 4 dage) foretages af kunden til vores kundetjeneste via tlf. 0046(0)10-219 59 55 eller e-mail netgearsupport@elongroup.se. Hvis der opdages skader under udpakningen, skal dette også rapporteres inden for 4 dage efter modtagelsen. Vi vil bede om digitale fotos af både transportemballage, oprindelig emballage og skader. Varen må ikke flyttes eller bruges, før klagesagen er afsluttet, og den ydre/oprindelige emballage skal gemmes til evt. inspektion.

5.5
I tilfælde af at en vare returneres til vores lager, fordi du ikke har afhentet din pakke fra leveringssted inden for 14 dage eller været til at træffe på det aftalte tidspunkt og sted for den bestilte levering, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr svarende til omkostningerne ved returforsendelse og returadministration, f.eks. 250 kr

Læs mere om fragt og levering her. 

6 Fortrydelsesret

6.1
Når du køber på Store.netgear.dk, har du altid ret til at fortryde inden for 30 dage efter afhentning/modtagelse af din bestilling.

6.2
En forudsætning for, at din retur- og fortrydelsesret kan godkendes, er, at varen og originalemballagen skal returneres i lige så god stand, som da du modtog den, dvs. uændret stand. Varen skal være ubrugt, hel og ren. Varen skal returneres i den oprindelige emballage, som angivet nedenfor.

6.3
Du er som kunde ansvarlig for, at varen returneres i den ubeskadigede oprindelige emballage, uden fragtsedler, tape eller andre skader. Samt at den er pakket i en anden beskyttende transportemballage Du betaler selv returfragten. Hvis du ønsker at udøve din fortrydelsesret, skal du udfylde fortrydelsesformularen, som medfølger ved leveringen, og vedlægge den returneringen. Returneringer, der sendes med en forsendelsesmetode, der betyder, at produktet ankommer til et leveringssted, en agent eller en terminal, afhentes ikke, men returneres derefter til dig som afsender. 

Returneringer sendes til følgende adresse:

 

Netgear
c/o Elon Group AB
Bäcklundavägen 1
702 36 Örebro
Sweden

 

6.4 
Vi tilbagebetaler det beløb, du har betalt for varen, så snart vi har konstateret at returneringen er i uændret tilstand, dog senest 30 dage fra den dato, hvor vi modtager din returnering. Vi forbeholder os ret til at afvise en returnering eller reducere refusionsbeløbet, hvis produktet og/eller originalemballagen ikke er i en praktisk talt uændret stand. Vurderingen finder sted ved modtagelse af returneringen. 

 

7 Reklamation

7.1 
Vi giver altid tre års reklamationsret på varer, der er købt gennem vores e-handel. Dette forudsætter, at alle plejeinstruktioner følges, og at der udvises almindelig påpasselighed.

7.2 
I henhold til forbrugerlovgivningen dækker klageretten varer, der er mangelfulde Hvis du opdager en fejl i din ordre, skal du kontakte os hurtigst muligt. Reklamationen skal foretages inden for et rimeligt tidsrum, efter at du har bemærket eller burde have bemærket fejlen. 

7.3 
Når din klage over en vare er blevet registreret og godkendt, følger vi op på reklamationen ved:
a. som det første at afhjælpe fejlen,
b. som det andet at tilbyde dig en erstatningsvare eller
c. som det tredje betale dig en rimelig kompensation i form af et prisfradrag. Ved reklamationer følger vi retningslinjerne fra Allmänna Reklamationsnämnden (www.arn.se). Der findes yderligere oplysninger på www.konsumentverket.se. Vi bestræber os på at følge op på klagen inden for 30 dage, efter at vi har modtaget den, men det kan tage længere tid afhængig af varetypen. Vi forbeholder os ret til at afvise en klage, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt (i henhold til forbrugerlovgivningen). 

7.4 
Vi betaler altid returfragten ved godkendte reklamationer.
Læs mere om fortrydelsesret, returnering og reklamation her.

8 Gældende lov og tvister
8.1
I tilfælde af tvister følger vi retningslinjer og beslutninger fra Allmänna Reklamationsnämnden.

 

8.2

Tvister vedrørende fortolkningen eller anvendelsen af ​​disse vilkår skal fortolkes på grundlag af svensk lov og afgøres

af en almindelig domstol.

9 Kontaktoplysninger

Hvis du vil kontakte kundeservice for store.netgear.dk, så har vi nedenstående kontaktoplysninger:

 

Mandag-fredag 08.00-16.30

Tlf: 0046(0)10-219 59 55

E-post: netgearsupport@elongroup.se

Hovedkontor:

Netgear
c/o Elon Group AB
Bäcklundavägen 1
702 36 Örebro, SWEDEN