Shipping

Fragtomkostninger
Store.netgear.dk tilbyder gratis forsendelse på alle varer.

 

Følgende leveringsmetoder tilbydes på siden:
Postnord MyPack Collect (Privatperson).


Leveringstid
Leveringstiden er 2–5 arbejdsdage.



Meddelelse og levering
Vi giver dig besked via e-mail, når din ordre er klar til levering fra vores lager. Mailen indeholder ordreoplysninger og et sporingslink, der giver dig mulighed for at spore din levering hele vejen.

 

Godt at vide inden din levering
Pakke til udleveringssted (Postnord MyPack Collect).

Hvis dine varer skal leveres til et udleveringssted, sker det med Postnord. Leveringen går til det Bring-udleveringssted, som er tættest på den adresse, du angav ved kassen. Så snart din levering er modtaget af agenten, får du tilsendt en SMS med information om, hvor og hvornår du skal afhente din ordre. Du modtager også et meddelelses-id via SMS, der skal oplyses ved afhentningen. Du skal også fremvise gyldig legitimation. Bud viser begge legitimationer. Ordren skal afhentes inden for 14 dage efter, at meddelelsen er sendt til dig. Ellers sendes ordren tilbage til lageret, og vi opkræver dig returfragt inkl. administrationsgebyr. F.eks. 250 kr.


Transportskader

Ved modtagelse af levering skal emballagen inspiceres omhyggeligt af modtageren, og eventuelle uregelmæssigheder (emballageskader, vareskader, manglende pakker) skal rapporteres, noteres og underskrives direkte på den del af fragtbrevet/dokumentet, som chaufføren beholder. Det samme gælder ved afhentning af forsendelser hos servicepoint/posthus. Denne notering er en forudsætning for, at en fragtskaderapport kan håndteres og muligvis godkendes.  Skadesanmeldelsen skal derefter omgående (senest inden for 4 dage) foretages af kunden til vores kundetjeneste via tlf. 0046(0)10-219 59 55 eller e-mail netgearsupport@elongroup.se. Hvis der opdages skader under udpakningen, skal dette også rapporteres inden for 4 dage efter modtagelsen. Vi vil anmode om digitale fotos af både transportemballage, original emballage og skader. Produktet må ikke flyttes eller bruges, før klagesagen er afsluttet, og den ydre/originale emballage skal gemmes til evt. inspektion. 




Hvis du har spørgsmål vedrørende din levering, kan du kontakte os på tlf. 00(0)10-219 59 55 eller e-mail netgearsupport@elongroup.se